Norsk senior golf 15.08.2021

Damelaget på 3. plass.

Damelaget frå Mandal klarte også i år å ta med seg plaketten for 3. plass i Norsk Seniorgolfs lagmeisterskap, 3. divisjon.

Mandal 1: Torbjørn Røksland, Kjartan Lavik, Knut Kvaal Pedersen og Arnt Terje Udøy. (foto k lavik)
Mandal 2: Rune Vetås, Ivar Gulli, Sigmund Skårdal og Oddbjørn Breland (foto k lavik)
Her har damelaget frå Mandal fått plaketten for den fine 3. plassen. F.v. Britt Rigmor Andersen, Paula O. Pedersen, Wenche Vetås og Turid Røksland. (foto k lavik) Damelaget: Turid Røksland, Paula O. Pedersen, Wenche Vetås og Britt Rigmor Andersen. (foto k lavik) Mandal 1: Torbjørn Røksland, Kjartan Lavik, Knut Kvaal Pedersen og Arnt Terje Udøy.  (foto k lavik) Mandal 2: Rune Vetås, Ivar Gulli, Sigmund Skårdal og Oddbjørn Breland  (foto k lavik) Her er heile gjengen som representerte Mandal i NSG lag-NM: Framme f.v.: Turid, Paula, Wenche og Britt. Bak f.v.: Kjartan, Torbjørn, Knut, Rune, Arnt Terje, Ivar, Sigmund og Oddbjørn. (foto k lavik)

Meisterskapet, populært kalla lag-NM, blei denne helga avvikla på ulike banar landet rundt, fordelt over tre divisjonar. I alt har vel 800 spelarar med medlemskap i NSG vore med.

Mandal stilte med tre lag i 3. divisjonspulja som spelte på Kongsberg. Damelaget la seg på 3. plass etter fourball på laurdag. På ein glimrande måte forsvarte laget, med kaptein Turid Røksland i spissen, plassen i søndagens singelspel. Også  i fjor klarte laget opprykksplassen, men sa den frå seg for heller å dra på tur saman med gutta.

Mandal 1 låg midt i feltet etter spelet laurdag, og rykka diverre ned ein plass til 10. plass etter søndagens runde. Mandal 2 hadde ikkje heilt glien og endte eit stykke nede på lista over dei 18 deltakande laga.

Resultater herrer

Resultater damer