Klubb Proshop 14.09.2020

På Søndag 13.09 kl.10.00 møtte hele 36 nybegynnere til kurs på banen.

T.C. Høiberget fikk ørlite presentasjonsangst da han på Torsdag så ut til å bli alene på Søndagen med hele denne gjengen.

Vi avsluttet med en Texas scramble over 4 hull og her er vinnerlaget som klarte 2 birdies, 1 par og 1 buggie. Gratulerer (foto r tørresen)

Men, hektisk jobbing på Fredag og Lørdag fikk samlet en gjeng solide hjelpere, så kurset ble gjennomført meget bra. ( Trond Christian H., Rune S., Rune V, Geir J., Raymond T og Gunnar F) I tillegg møtte Cecilie Førsund og tok seg av mat og drikke til deltakerne. Stor takk til de mange frivillige.

Det var deltakere på kurset fra 10 år til 85 år. 85 åringen hadde ingen erfaring fra dette fra før, men tenkte om han skulle få seg en golfkarriere måtte han igang nå. Godt tenkt, og her får seniorgruppa et nytt positivt medlem. Det var også en deltaker fra Arendal som var fast bestemt på å melde seg inn i Mandal. Det er gøy.

Været var dårlig, men humøret bra. Da vi avsluttet i 5 tiden var de fleste våte og kalde, men takket for en uforglemmelig dag.

Ta godt vare på våre nye venner og hjelp dem opp og frem.

Raymond.