Alf Skagestad Alf Skagestad

Junior 11.08.2015

Agder Tour i Arendal for Knøtter og Juniorer søndag 23/8

Vi er invitert til Agder Tour på Arendal & Omegen Golfklubb søndag 23/8. Påmelding er åpen i Golfbox nå og frem til 20/8.

Håper at noen følger med oss til Arendal denne søndagen slik av våre håpefulle golfere kan måle seg mot andre knøtter og juniorer på "fremmed gress".

De fire som stillte på Bjaavann tidligere i år hadde det iallefall kjempegøy. Dette er idrettsglede på høyt plan.  hilsen fra mandalsgolfere fra agder tour på Bjaavann golfbane

Håper at noen foreldre kan avse denne søndagen, selv om det er midt i innspurten på årets lokale klubbmesterskap. Påmeldingen er åpen i Golfbox under Arendal & Omegn Golfklubb, eller på deres hjemmeside. Håper at flere benytter seg av muligheten for å la de unge spille på andre baner og treffe andre golfere til en hyggelig golfrunde. Ta gjerne kontakt om det er noe dere lurer på.

Vedlegg