Klubb 03.12.2016

Arbeid med golfsimulator på klubbhuset igang.

Lørdag var 3 av klubbens medlemmer på dugnad

Gjengen i arbeid (foto per j)
Mye tenking. Fra venstre Jan Roald Ruud, Steinar Vatnedal og Kjell Horpestad (foto per j) Gjengen i arbeid (foto per j)

Det har nå meldt seg 22 medlemmer som går inn med 10.000 hver.  Det er nok til at klubben har gått til innkjøp av golfsimulator.  Utstyret er sendt fra leverandør og er ventet til Mandal i løpet av neste uke hvis alt går etter planen.  Det er Mandalsfirmaet Caddyschack som importerer utstyret og står for montasjen.  Klubben selv sørger for å innrede rommet hvor simulatoren skal stå.

Lørdag var Steinar Vatnedal, Kjell Horpestad og Jan Roald Ruud i godt gang med å innrede rommet. Det er rommet hvor pro-shoppen var som skal huse den nye simulatoren.  Rommet skal "kles" med tepper på veggene.

Steinar håper at klubbhuset også kan bli et samlingspunkt om vinteren.  Det vil bli kaffe, tee og vafler som blir selvbetjent.  Det er også mulig å bestille tid via golfboks.

En optimistisk Steinar Vatnedal håper at en kanskje kan spille golf neste helg på simulatoren, men da skal alt klaffe.  Men hvertfall i løpet av desember bør alt være klart.