Senior 24.09.2020

Avslutning for seniorene.

Torsdag møtte 19 seniorer for siste gang i årets sesong.

Glimt fra årets siste torsdag scramble (foto per j)

Været så ikke ut til å spille på lag da seniorene i klubben møttes til schramble.  Men det begynte ikke å regne før alle var trygt tilbake i klubbhuset.  Vel blåste det godt, og banen var meget bløt.  Likevel var det som vanlig god stemning på banen, selv om resutatene varierete en del.

Selv om årets sesong ble sterkt preget av korona, så er det blitt arrangert torsdagsturnering som planlagt med strenge smittevern regler.  Det ble ikke noe tur iår, men Kristiansand GK har vært på besøk og seniorene i klubben var også i Kr.sand.

Den siste torsdagen ble det servert lapskaus, is og kaffe.  Selvsagt vinlotteri og prat rundt bordene.  Det vanket gode ord til styret i seniorutvalget noe vi selvsagt henger oss på.

Vel møtt til ny sesong i mai.  I mellomtiden er det bare å bruke banen og kose seg best som en kan.