Alf Skagestad Alf Skagestad

Klubb Junior 28.09.2018

Avslutningsturnering for Knøtter og Juniorer gjennomført

Torsdag avholdt vi avslutnings-turnering for knøtter og juniorer som mixed scramble i et typisk høstvær.

Vinner-flighten
Aldri feil med pizza og brus
Vinner-flighten Aldri feil med pizza og brus

Det var desverre ikke så mange som kunne stille på denne dagen av de unge golferne, men de som stilte hadde en fin dag på banen, og med påfølgende pizza og brus i klubbhuset etterpå.

Det var kun én 4-flight som stilte, og denne skulle få konkuranse fra en voksen-flight for å skjerpe konkuranseinstinktet. Voksen-flighten bør ta en strafferunde på rangen ut fra resultatet på runden, så da tror jeg ikke det trengs å si noe mer om det...

Vinden var en utfordring denne dagen, men den lot ikke de yngre spillerne seg affisere av. Moro å se at de gir alt - uansett.

Etter runden var det samling i klubbhuset med pizza og brus. Ikke mye behov for kveldsmat etter denne kvelden nei :-)

Vinner-flighten fikk pokal for vel gjennomført turnering, og trampeklapp fra de fremmøtte foreldre og trenere.

Takk for en fin sesong til alle som har deltatt, både som spillerer og i støtteapparatet. Enkelt å det bra i en slik golfklubb som er et godt sted å være i.

- komiteen