Espen Sebdal Espen Sebdal

Klubb Bane Turnering 15.05.2015

Backtee på hull 1 er klar

Første backtee er nå på plass.

Mikkel innleder ny backtee på hull 1

Første backtee klar!

Det var en merkedag for Mandal Golfklubb i dag. Første backtee på Hull 1 ble kjapt og elegant satt opp av Mikkel. Hullet måler 162 meter, gir en fantastisk utsikt over bane og omgivelser, og blir svært utfordrende spesielt i den motvinden vi hadde i dag. Mikkel var selvsagt førstemann til å teste utslaget, med Jarle deretter.

Hull 7 er neste på listen, og vi tar så alle i tur og orden. Når denne lange sløyfen er klar, vil vi kunne tilby Sørlandets mest utfordrende 9-hulls bane. Bra for de mange gode juniorer vi kommer til å ha om få år, og for de av oss som generelt elsker utfordringer.

Backtee på hull 1 innvies formelt i første turnering i Lean Consulting Tour 31. Mai. Test det ut, og kom gjerne med tilbakemeldinger.

Tekst og bilde: Gunnar Førsund