Klubb 11.11.2015

Bra frammøte på klubbkvelden

Det møtte ca 45 medlemmer opp da golfklubben avholdt sin årlige klubbkveld med premieutdeling etter årets sesong.

Rune Svennevik orienterte om planene til nærspillområdet (foto Per J)
Steinar Vatnedal og Anne Grete Mjåland ledet premieutdelingen (foto Per J)
Jarle Liland i sitt ess under auksjonen (foto Per J)
Bra oppmøte på klubbkvelden (foto Per J)

Agenda for kvelden var nyheter for neste sesong, område rundt klubhuset, nytt nærspill område, økonomi, premieutdeling samt auksjon.

Jarle Liland hadde først ordet.  Han vil fra neste år være 50% ansatt i golfklubben og drive proshoppen samt kafeen.  Nytt for neste år er at alle medlemmer med spillerett får være med i treningsgrupper som har regelmessige treninger.  Her skal man følge Golf Forbundets Next Level.

Rune Svennevik fortalte videre om klubbens planer for området rundt klubbhuset og verkstedet.  De store sandhaugene blir flyttet til ny "binge".  Det vil bli satt opp gjerde rundt verkstedet og det blir bygd halvtak slik at maskiner står tørt.

Videre er det søkt om midler til nytt nærspillområde på den gamle driving rangen.  Styret er optimistiske til prosjektet som vil bestå av en stor green med flere utslagssteder.

Jan Roald Ruud hadde en foreløpig gjennomgang av regnskapet som ser ut til å gi et overskudd.

Ellers fikk alle vinnere av årets turneringer sine  velfortjente pokaler og gavekort.

Helt til slutt hadde Jarle en auksjon hvor enkelte gjorde bra kjøp, men andre kanskje ikke fult så bra.  Men morsomt var det, og latteren satt ikke langt inne.

2091