Alf Skagestad Alf Skagestad

Klubb Junior 18.10.2019

Da var ute-sesongen for knøtter og juniorer over for denne sesongen

Det var liv og røre i klubbhuset torsdag kveld da junioravdelingen hadde avslutning for ute-sesongen 2019. Denne gangen var vi dobbelt så mange som sist, og det til tross for at bare halvparten av de aktive golferne kunne stille. Det er stort!

Juniorflight klar til høstgolf
Flott sving!
Air-hockey - moro for både små og store
Forventningsfulle knøtter
Stinn brakke til pizza og brus
Air-hockey, et nytt tilskudd i vårt levende klubbhus
Litt høstregn er ikke til hinder for skikkelige golfere
Juniorflight klar til høstgolf Flott sving! Air-hockey - moro for både små og store Forventningsfulle knøtter Stinn brakke til pizza og brus Air-hockey, et nytt tilskudd i vårt levende klubbhus Litt høstregn er ikke til hinder for skikkelige golfere

Ettersom høstmørket overtar banen på kveldene nå, så er det ikke lengre organisert utetrening for knøtter og juniorer. Dette ble som tradisjonen tro avviklet med en liten avslutningsturnering og påfølgende pizza, brus og is.

I år hadde vi i tillegg et par andre ting vi kunne friste med, og det var simulatorspill og air-hockey på det nye bordet som er kjøpt inn for bruk i klubbhuset. Sistnevnte var moro for både små og store barn.

Det har værten eventyrlig vekst blandt de yngste i klubben denne sesongen, og antallet aktive knøtter og juniorer er tredoblet denne sesongen. Vi øker derfor til to treningsdager innendørs på simulator denne sesongen, slik at flest mulig kan få være med på innendørs golfaktiviteter. Stor takk til alle de nye aktivitetslederne som gjør treningene mulig for så mange unde golfere!

Vi takker for denne sesongen, og ønsker velkommen til inne-sesong for de yngste golferne. Det blir trening inne på simulatoren hver mandag og onsdag fra kl. 17 - 19. Knøtter den første timen, og juniorer den siste timen. Håper at mange vil være med oss disse dagene.

- Juniorkomiteen