Elisabeth Thomassen Elisabeth Thomassen

Damer 13.06.2017

Damene fikk besøk av damegruppa fra Kristiansand golfklubb.

36 spillere deltok på turneringen.

Putting på hull 9
En nydelig dag på banen
Reidun på utslaget.
Turid og Wenche ordner med poengene.
Vinneren Wenche Rinden
Putting på hull 9 En nydelig dag på banen Reidun på utslaget. Turid og Wenche ordner med poengene. Vinneren Wenche Rinden

Veldig gøy at så mange spillere møtte denne tirsdagen. Det var 20 stk som tok turen fra Kristiansand. Kjempegøy.

30 spilte i klasse 1 og 6 stk i klasse 2.

Det ble spilt stableford og med nærmest pinnen på hull 2.

Etter runden i det fine sommerværet var det tid for premieutdeling og sosialt. Det ble kjøpt inn store mengder pizza og Reidun og Sissel/Jorunn stilte med kake. Tusen takk til dem for at de ville bake.

Vinneren i klasse 1 ble Wenche Rinden med 20 poeng,  nr 2 ble Jorunn Leland med 18 poeng og tredjeplassen tok Turid Røksland med 16 poeng. De tre neste plassene gikk til Kristiansand.

Turid Røksland kom nærmest pinnen med 0,74 cm.

En trivelig kveld.

Neste tirsdag er det vanlig damedag med nærmest tau på hull 3. Da trenger dere ikke å melde dere på, bare møt opp.

Minner om påmeldingsfristen til Kragerøturen, 20 juni.

Resultatliste