Klubb 05.03.2018

Diverse info fra klubben.

Kontingent forfaller 31. mars. Avtalen med Kristansand GK og Grimstad GK fortsetter. Også avtale om redusert greenfee på Bjaavann GK.

Enda litt tidlig.  Fra hull 1 i formiddag (foto per j)
Enda litt tidlig. Fra hull 1 i formiddag (foto per j)
Enda litt tidlig.  Fra hull 1 i formiddag (foto per j)

Nå er tiden kommet for og sende ut fakturaene på e-post. Betalingsfristen er 31.03.18

Alle fakturaene til hoved og bi-medlemmer blir sendt ut med spillerett. Dere som ikke ønsker spillerett, betaler bare kontingenten.

Hvis det er noen som ønsker å betale kontingenten en gang i måneden, må dere gi beskjed. Alle som har denne betalingsmåten i dag, kan bare forholde seg rolig.

Alle som er eller fyller 80 år i år, har gratis spillerett.

Vi  har også i år fått avtale med 3 klubber på Sørlandet. Kristiansand GK og Grimstad GK spiller vi gratis også i år.

Bjaavann GK er greenfeen kr. 500.- mens vi har en avtalt pris på kr. 350.- for 18 hull.

Disse avtalene gjelder fra 1. mai til 1. september.

Alle som vil benytte seg av dette MÅ ha betalt spillerett.

Mvh. Steinar