Alf Skagestad Alf Skagestad

Klubb Bane 20.06.2021

God oppslutning på VTG-kurs denne helgen

I helgen arrangerte vi VTG-kurs både lørdag og søndag. 28 personer deltok fordelt på disse to dagene.

Bilder fra lørdagens VTG-kurs
Bilder fra søndagens VTG kurs (foto per j)

Lørdag og søndag arrangerte VTG-komiteen nybegynnerkurs på klubben.

Det kom 20 stykker på lørdag, og ytterligere 8 på søndagen. Været var ikke akkurat på vår side på søndagen, men lørdag var ikke så aller verst.

TC &co veiledet de nye golferne med tre stasjoner fordelt på hhv puttinggreenen, nærspillsområdet og rangen. I tillegg ble det servert pølser før en vandring på banen med læring på fargede staker, litt om regelverket og litt golf-etikette (håper at de alle oppfattet golf som en sosial greie i hyggelige omgivelser). Deretter ble det litt tid til spill på banen før det hele var over.

Håper at dere alle fikk et godt inntrykk av klubben, klubbens medlemmer og atmosfæren der slik at vi ser dere igjen om kort tid. Vi har jo et motto vi forsøker å leve opp til, og det tror vi at vi er flinke på.

Mandal Golfklubb - et godt sted å være.