Klubb 27.04.2016

Golfklubben har inngått ny hovedsponsoravtale.

Sparebanken Sør og Sørmegleren er klubbens nye hovedsponsorer.

Fornøyde parter etter signering (foto J Liland)
Fra venstre Audun Remesvik, Sørmegleren, Raymond Tørresen og Roy Møll fra Sparebanken Sør signerer kontrakt. (foto J Liland) Fornøyde parter etter signering (foto J Liland)

Det medfører at klubben også bytter hovedbankforbindelse til Sparebanken Sør.

Rett før helgen ble kontrakten underskrevet.

Golfklubben oppfordrer sine medlemmer til å benytte Sparebanken Sør og Sørmeglerens tjenester. Dersom medlemmer benytter Sørmegleren ved eiendomssalg vil klubben få en «fee» pr. oppdrag. Det vil bli nærmere presentasjon av dette på medlemsmøte.

Begge parter håper på et langsiktig samarbeid.  Golfklubben setter veldig stor pris på sammarbeidsavtalen og ser frem til å se bankens og meglernes ansatte på banen i årene fremover.