Elisabeth Thomassen Elisabeth Thomassen

Klubb 24.02.2018

Golftur til Meloneras

Litt oppklaring i forhold til golfturen i Oktober

Det er kommet noen negative reaksjoner i forhold til golfturen som arrangeres til høsten. Derfor kommer det litt oppklaring her.

Steinar, Anne Grete, Arnt og undertegnede var på Meloneras med Golf Plaisir i høst. Vi synes det var en fantastisk plass. Både hotell og golfbanen. Steinar begynte å tenke på at det måtte være moro å reise en hel gjeng fra Mandal golfklubb hit. Det som ble feil var at vi kalte det en jubileumstur, hørtes ut som en god idé da, men kan skjønne at det kan misforstås.

Det blir både JUBILEUMSTURNERING og JUBILEUMSFEST i løpet av sesongen ( dato ikke bestemt )

Det må også presiseres at det er IKKE Mandal Golfklubb som arrangerer tur, det er et privat arrangement som Steinar står i bresjen for. At noen synes det er for dyrt så må jeg si at vi betaler for et luksushotell og det er dyr greenfee på Grand Canaria. Reiser du med Appollo til dette hotellet en uke er prisen 25 000 kr for to.

At det ikke er inkluderende skjønner jeg heller ikke da mailen ble sendt til alle medlemmer. Det ble reservert plasser utifra interessen for turen og det er ennå muligheter for å melde seg på.  Det er også lagt opp til at de som vil ha med partner som ikke spiller golf, har mulighet for det.

Jeg må også si,  at da jeg begynte i Mandal Golfklubb ble jeg veldig godt tatt imot, jeg har fått mange nye venner i denne klubben og har alltid følt meg inkludert.

Håper at dette var litt oppklarende.

Hvis noen velger å melde seg ut pga denne turen synes jeg dét bare er trist.

Elisabeth Thomassen