Klubb Bane 26.09.2020

Hei alle medlemmer.

Frost på banen: Når det er rim (frost) på banen er den STENGT, da er det forbudt å spille om dere har bestilt tid på golfbox.

Ledige skap

Vi har noen ledige skap, ønsker du det ta kontakt på kontakt@mandalgk.no

Prisen er kr. 500.- pr. år

Grasrotandelen

Hvis du tipper, håper vi du støtter Mandal Golfklubb. Du kan støtte Mandal Golfklubb ved å tippe Lotto, Viking-Lotto, Joker, Keno, Oddsen og andre spill hos

Norsk Tipping. 7% av din innsats tilfaller din idrettsforening etter at du har registrert dette hos din tippekommisjonær.

Når du skal registrere deg må du å oppgi vårt organisasjonsnr. 971333677 til tippekomisjonæren!

SMS.

Tilknytt MANDAL GOLFKLUBB som din grasrotmottaker via SMS.

Send GRASROTANDELEN 97133677 til 2020  (tjenesten er gratis).

Spill på banen

Banen vil være åpen når forholdene tillater det. Det er viktig at dere tar hensyn til at banen er bløt.

Husk dette:

Ved hull 2 BRUK veien på høyre side av greenen.

Ved hull 3, ikke gå mellom green og bunker, bruk veien på venstre side.

Ved hull 7, bruker du tralle, skal du alltid gå veien gjennom steingjerdet.

Husk også legg tilbake torv som blir slått opp, reparere nedslagmerker på greenene og legge rivene i bunker etter bruk.

Drivingrange

Det er ikke tillat å bruke driver på rangen inntil videre.

Sørmegleren

Skal dere selge hus eller hytte i følgende kommune: Lindesnes,  "Gamle Audnedal" og Åseral ta kontakt med Sørmegleren og støtt Mandal Golfklubb

med kr. 3500.- Dette er et beløp som Sørmegleren sponser oss med, det vil ikke påvirke selgers utgifter

Simulator

Vi regner med å starte opp simulatoren ca. 1. oktober, prisen er som tidligere kr.200.- pr. time eller kr. 150.- ved  kjøpe 33 timer for kr. 5000,- på forhånd.

STØTT VÅRE SPONSORER

• Heimtun Bygg