Elisabeth Thomassen Elisabeth Thomassen

Damer 18.08.2020

Jentesleppet

Mirjam S. Arntsen fikk med seg vandrepokalen hjem.

Mirjam fikk napp nr 2 i vandrepokalen.
Hilde vant klasse 2
Premievinnerne
En god gjeng som er klare for turnering.
Kari, Turid og Reidun på hull 6.
Kari på utslaget på hull 4.
Greenen på hull 4.
Sosialt etter runden.
Mirjam fikk napp nr 2 i vandrepokalen. Hilde vant klasse 2 Premievinnerne En god gjeng som er klare for turnering. Kari, Turid og Reidun på hull 6. Kari på utslaget på hull 4. Greenen på hull 4. Sosialt etter runden.

Tirsdag var det duket for årets Jenteslepp som egentlig er om våren men som av naturlige grunner måtte flyttes til høsten. Det var Mirjam S. Arntsen som stakk av med pokalen med hele 22 poeng. Hun har hatt den en gang før, i 2014. Jentesleppet begynte med vandrepokal allerede i 2004 men det er bare to stk som har to napp. På andreplass kom Wenche M. Rinden med 21 poeng og på tredjeplass kom Wenche H. Vetås med 20 poeng.

I klasse 2 var det Hilde Westerhus som vant med 19 poeng. Det var første gang hun var med på damedag, håper det ga mersmak. På andreplass kom Anne Brit Medby med 18 poeng.

Nærmest pinnen på hull to kom Wenche H. Vetås og lengste drive på hull 9 var det Turid Røksland som klarte.

Etter turneringen var det mat og premieutdeling.

Neste tirsdag er vi invitert til Kristiansand,  husk å melde dere på i golfbox. Pga Corona blir det ikke oppmøte på Ime men hver enkelt ordner samkjøring.

Resultatliste