Alf Skagestad Alf Skagestad

Junior 01.04.2017

Juniorsesongen starter opp igjen for fullt i uke 14

Fra mandag 3. april starter vi opp igjen med Junior- og Knøtte-trening for fullt ute på golfklubben. Ønsker varmt velkommen til eksisterende og ikke minst til nye medlemmer for artig trening i trygge omgivelser.

I år som i fjor vil vi holde Junior- og Knøtte-trening fast på mandager og torsdager. Nytt av året er at vi utvider med 1 time på torsdager slik at disse dagene blir helt like med fordelingen mellom de tre partiene Junior etablert, Junior bredde og Knøtter.

Treningstidene er som følger i år:

Junior etablert (de litt mer erfarne):
Mandag - fra 16:15-17:15
Torsdag - fra 16:15-17:15

Knøtter:
Mandag - fra 17:15-18:15
Torsdag - fra 17:15-18:15

Junior bredde (alle Juniorer):
Mandag - fra 18:15-19:15
Torsdag - fra 18:15-19:15

Vi er så heldige å ha Simen S Jørgensen som hovedtrener i år, og han har laget spennende og solide treningsplaner slik at alle skal ha muligheten for mestring og få mer glede ut av golfen.

Tror det blir mye handicap-knusing i denne gjengen i år :-) I tillegg vil vi i komiteen samt et par foreldre se til at det alltid er to personer tilstede på hver trening. På denne måten håper vi at alle medlemmene kan føle seg sett og ivaretatt på en enda bedre måte.

Ses på Mandal Golfklubb da vel!

Ring oss gjerne om det er noe dere lurer på.

Mvh Komitéen

Vedlegg