Proshop 28.03.2019

Klart for årets første Veien til Golf kurs.

Golfklubbens Veien til Golf komitee har iår etter flere oppfordringer endret litt på opplegget, Nytt av året er at 2 av kursene blir holdt som midtuke kurs. Første kurs er 23. og 25. april

Arkivbilde fra fjorårets VTG kurs (foto per j)

Leder i VTG komiteen Trond Christian Høiberget håper at flere vil finne veien til Valle nå som det også blir mulig å ta kurs midt i uka.  Mange er opptatte i helgene, så derfor blir det iår 2 midtukekurs og 2 helgekurs.  Kursholder iår som tidligere blir Simen Steinstad Jørgensen.

Så dersom du selv har lyst, eller kjenner noen som har lyst til å lære å spille golf. Ikke nøl med å melde deg/dere på. Golf er for alle, om du er knøttespiller eller eldre senior.

Kursavgift er som tidlgere.  For voksne kroner 1.000, juniorer fra 12 år kr 500 og for knøtter (under 12 år) gratis.  Knøtter må ha med en voksen.  Dersom en etter endt kurs melder seg inn  i klubben med full spillerett blir kurset gratis.

Påmelding til Mandal golfklubb tlf 480 70 242 eller Simen Jørgensen tlf 911 93 768

Datoer for Veien til Golf kurs 2019