Klubb 20.01.2017

Klubbkveld i golfklubben.

Det var 35- 40 personer tilstede på klubbmøtet på torsdag.

Banksjef Roy Møll fra Sparebanken Sør (foto s vatnedal)
ca 35 personer til stede på klubbkvelden (foto s vatnedal)
Banksjef Roy Møll fra Sparebanken Sør (foto s vatnedal) ca 35 personer til stede på klubbkvelden (foto s vatnedal)

Roy Møll banksjef i Sparebanken Sør snakket litt om hva en vår hovedsponsorer kunne tilby.

Ellers fortalte Rune Svennevik litt om kommende sesong. Det blir Simen Jørgensen som skal hjelpe til med protjenesten for medlemmer og sponsorer. Han skal også trene knøttene og juniorene og ha opplæring av VTG.

Alf Skagestad fortalte om opplegget rundt knøttene og juniorene. Han fortalte også at de allerede hadde begynt treningen innendørs i simulatoren.  I år kommer damene tilbake i kiosken. Turid Fyksen, Åse Olsen og Rose Jacobsen skal stå for salg og service for medlemmer og gjester.

Det ble servert kaffe og litt å bite i. Mirjam S Arntzen kom med hjemme bakt og Rune hadde sannsynligvis hatt en tur innom bakeren, men det smakte. Til slutt var det premieutdeling for klubbmesterskap og de andre turneringene som har gått gjennom hele sesongen. Kvelden ble avsluttet i simulatoren for de som ønsket det.

Steinar.

1945