Turnering 27.08.2016

Klubbmesterskapet 1. dag

Turid Røksland og Simen S Jørgensen i ledelse etter først dag.

Turid Røksland beste dame lørdag (foto per j)
Simen Jørgensen beste herre lørdag (foto per j)
Glimt fra klubbmesterskapet lørdag (alle foto per j)
Turid Røksland beste dame lørdag (foto per j) Simen Jørgensen beste herre lørdag (foto per j) Glimt fra klubbmesterskapet lørdag (alle foto per j)

Den første dagen av årets klubbmesterskap ble spilt lørdag i et aldeles nydelig sommer vær.  Forholdene var helt perfekt, og banen i en utmerket stand.  Ingen hadde noe å klage på.

I klassen for damer leder Turid med + 19 etter en 87 runde.  På plassene etter fulgte Mette Erklev og Wenche H Vetås med henholdvis +22 og + 23.  Disse 3 utgjør damenes leder ball søndag.

Blant herrene er det Simen som leder med en runde på 71 slag + 3.  På plassen bak følger Arnt Terje Udø med + 9.  Så følger Rune Svennevik med +11.  På fjerde plass og en plass i lederballen søndag  Jarle Liland med + 12.

I herrer junior leder Magnus Bjørnstad med + 15, herrer Simen Jørgensen +3,  herrer senior Arnt Terje Udø + 9, herrer eldre seniorer Helge Skaar + 17 og herrer super seniorer Sverre Carlsen + 22.

I dameklassen leder Mirjam Slott Arntsen med +30, damer senior Turid Røksland + 19, damer eldre seniorer Bente J Linkjendal +35.

Turneringen fortsetter imorgen med start første flight klokken 9.00.  Møt opp og lag god stemning på terrassen.

Resultater lørdag pluss start tider søndag