Turnering 22.08.2015

Klubbmesterskapet 2015 første dag.

Turid Røksland og Simen Jørgensen suverene etter 18 hull.

Første ball på hull 9 (foto Per J)
Fra puttinggreenen (foto Per J)
Fra hull 4 (foto Per  J)
Fra hull 4 (foto Per J)
Klare til dyst (foto Per J)
Hvor er ballen (foto Per J)
Klar for de siste ni hull (foto Per J)
Viktig med hvile (foto Per J)
Putting på hull 4 (foto Per  J)
Putting på hull 4 (foto Per J)
Fra hull 9 (foto Per J)
Jørgen på hull 4 ( foto Per J)
Arnt Terje på vei opp hull 4 (foto Per J)
Fra utslag på hull 2 (foto Per J)
Arne Chr. utslag hull 2 (foto Per J)
Espen på hull 9 (foto Per J)
Første ball på hull 9 (foto Per J) Fra puttinggreenen (foto Per J) Fra hull 4 (foto Per  J) Klare til dyst (foto Per J) Hvor er ballen (foto Per J) Klar for de siste ni hull (foto Per J) Viktig med hvile (foto Per J) Putting på hull 4 (foto Per  J) Fra hull 9 (foto Per J) Jørgen på hull 4 ( foto Per J) Arnt Terje på vei opp hull 4 (foto Per J) Fra utslag på hull 2 (foto Per J) Arne Chr. utslag hull 2 (foto Per J) Espen på hull 9 (foto Per J)

Etter halvspilt klubbmesterskap er det Turid og Simen som leder dame- og herreklassen med god margin til nummer to.

Turid brukte lørdag 85 slag på sin runde.  På plassen bak ligger Britt Andersen, men hun ligger hele 9 slag etter.

Simen på sin side gikk på sterke 66 slag, kun et slag bak sin egen banerekord.  På 2. plass ligger Jørgen Hestås med 77 slag.  Formann Rune Svennevik deler 3. plassen med Arne Chr. Bredesen med 78 slag.  Disse fire utgjør siste ball på morgendagens runde.

Banen var i en meget god stand.  Det var kun lovord fra alle 45 som deltok lørdag.  Greene var superraske, og Mikkel lover enda flere utfordringer imorgen.  Når i tillegg været viser seg fra sin beste side, ja da er golf bra.

Så til alle som ikke spiller klubbmesterskapet.  Møt opp søndag og lag god stemning på terrassen.

Resultater 1. dag samt startliste søndag