Turnering 20.08.2017

Klubbmesterskapet i fourball avviklet søndag.

Juniorene Oskar Skagestad og Magnus Bjørnstad klubbmestere.

Årets klubbmestere fourball Magnus Bjørnstad og Oskar Skagestad (alle foto per j)

Det var bare 7 lag som stilte opp i årets klubbmesterskap i fourball.  Etter en våt 18 hulls runde var det til slutt Oskar Skagestad og Magnus Bjørnstad som kan tittleres seg som klubbestere 2017.  Gøy for klubben at det er noen juniorer som kan sette "gamlekara" på plass.

Vinnerne oppnådde 38 poeng.  Like bak kom duoen Oddbjørn Breland og Arnt Terje Udø med 37 poeng, med Torbjørn Røksland og Rune Vetås på 3. plass med 35 poeng.

Banen var meget våt etter alt regnet den siste tiden så spillerne hadde litt av hvert å stri med i løpet av runden.

Resultat liste KM fourball