Turnering 24.06.2018

Kvalifisering Lag NM og Kaizen Tour

11 golfere møtte opp til en strålende morgen på Valle, Turid måtte melde forfall på morgenen pga sykdom.

Simen på hull 1 (alle foto per j)
Wenche Vetås eneste dame søndag
Formann Rune i fint driv
Edmund Jaabæk
Bra søndag av Kjartan Lavik
Sterk 72 runde av Jørgen Hestås
Arnt Terje Udø på hull 1
Simen på hull 1 (alle foto per j) Wenche Vetås eneste dame søndag Formann Rune i fint driv Edmund Jaabæk Bra søndag av Kjartan Lavik Sterk 72 runde av Jørgen Hestås Arnt Terje Udø på hull 1

Vindstille og ca 22 grader lå alt til rette for en fin dag på banen. Litt varierende spill ble de dog. Ikke uventet gikk Simen av med seieren i dag også 71 slag, men tett fulgt av alltid imponerende Jørgen 72 (spiller du litt mer får unge Jørgensen skikkelig kamp). Formann Svennevik leverte også en kanonrunde på 73 slag (40 poeng). Wenche Vetås vant dameklassen suverent og er klar for Lag NM sammen med Turid Røksland. De håper å få med seg en dame til på laget.

Herrelaget som skal kjempe om seieren på Utsikten om noen uker består av Simen Jørgensen, Jørgen Hestås, Rune Svennevik og Edmund Jaabæk.

Det er dessverre ikke bilde av pallen, da den siste gruppen kom inn 1 time etter de andre 3 gruppene og flere hadde da tatt turen videre denne søndags ettermiddagen.

Resultatliste kval. NM lag