Proshop 07.07.2016

Lær og spill golf i ferien. Nytt kurs helgen 16. og 17. juli

Nå er muligheten her igjen. Bli en golfspiller og få mulighet til å oppleve det artige spillet med den lille ballen.

Bilde fra tidligere VTG (foto per j)
Bilde fra tidligere VTG (foto per j) Bilde fra tidligere VTG (foto per j)

Golf er for spillere i alle alder.  Om du er voksen eller barn kan alle konkurere med hverandre.  Og du få i tillegg mosjon, masse frisk luft og treffer hyggelige mennesker på banen.

Helgen 16. og 17. juli arrangerer Mandal Golfklubb nytt begynner kurs.  Det er en teoretisk del pluss at en får prøvd og lært alle "grunnslagene".  Siste dag er det også en tur på banen.  Det er klubbens trener(pro) Jarle Liland som er kursleder.

Begge dagene er det kurs fra kl. 10.00 til 16.00. Kurset går altså over 2 dager. Fulført kurs (Veien til Golf) gir anledning til å spille golf på alle baner.  Kursavgiften er kr. 1.000 for voksen, for juniorer fra 12 år kr. 500 og for knøtter under 12 år gratis (må være sammen med voksen).  Dersom en velger å bli fult medlem i klubben er kurset gratis.

Påmelding til Jarle på mail: jarleliland@me.com eller ring klubbhus 382 60031

Golf er gøy.  Bli med!!!!

1902