Alf Skagestad Alf Skagestad

Klubb Turnering 05.09.2021

Lørdag ble den tradisjonsrike Best Married Lovers turneringen gjennomført

Golfturneringen Best Married Lovers gikk av stabelen med 9 forventningsfulle par på en aldeles nydelig golfdag. Etter turneringen feiret de seg selv på klubbhuset der premieutdeling og god mat og drikke stod på programmet.

Vinnerparet HMS AS
2. plassen gikk til Bårdsen/Bårdsen
3. plassen gikk til Hareide/Lunde
Bjørnar hadde nærmest pinne på hull 7
Anne Grete hadde nærmest pinnen på hull 2
Frode vant den ikke fullt så ærefulle nebbeprisen
Geitene koste seg minst like mye som spillerne ute på banen
Det var god stemning etter turneringen også
Vinnerparet HMS AS 2. plassen gikk til Bårdsen/Bårdsen 3. plassen gikk til Hareide/Lunde Bjørnar hadde nærmest pinne på hull 7 Anne Grete hadde nærmest pinnen på hull 2 Frode vant den ikke fullt så ærefulle nebbeprisen Geitene koste seg minst like mye som spillerne ute på banen Det var god stemning etter turneringen også

Det ble en tett affære med mange høye scorer i år, men det laget som hadde best score og dermed kunne bekle seg med tittelen Best Married Lovers i år var laget HMS AS bestående av Hege Merete og Alf Skagestad. Det ryktes at Hege hadde årsbeste på banen, og reddet laget mang en gang med storslåtte golfslag.

Pallen ble forøvrig bekledd av paret Bårdsen/Bårdsen på andreplass, og paret Hareide/Lunde på en god tredjeplass.

Etter turneringen var det samling på klubbhuset til god mat og drikke samt ærverdig premieuttdeling av mafiaens medlemmer Steinar og Svein Arne.

For øvrige resultater vises det til Golfbox: