Elisabeth Thomassen Elisabeth Thomassen

Turnering 18.09.2021

Mandal Hotell, Høstjakten ble arrangert på lørdag.

Familien Røksland + Knut Kvaal Pedersen stakk av med seieren.

Vinnerlaget, Torbjørn, Knut, Glenn og Turid.
Det var mer eller mindre seriøse spillere som stilte til start.
Ikke ofte det er så mange som spiller turnering.
Litt kø på hull 7.
Bjørn Arild Hovstøl setter birdieputten på hull 7.
Litt mer kø, hull 9.
God stemning på festen
Gunnar Farsund holdt en liten tale.
Vinnerlaget, Torbjørn, Knut, Glenn og Turid. Det var mer eller mindre seriøse spillere som stilte til start. Ikke ofte det er så mange som spiller turnering. Litt kø på hull 7. Bjørn Arild Hovstøl setter birdieputten på hull 7. Litt mer kø, hull 9. God stemning på festen Kristoffer Bodin og Sverre Salvesen Skjørten fikk applaus for vel gjennomført turnering. Gunnar Farsund holdt en liten tale. Knut Yngve Fidjestøl ble oppfordret til å holde damenes tale, noe som ble mer eller mindre vellykket.

I år som i fjor var det mange som ønsket å være med på Høstjakten som blir arrangert av Mandal Hotell. Hele 76 spillere fordelt på 20 lag stilte til start.  En litt uhøytidelig scrambleturnering med lag på 2, 3 og 4 spillere. Hcp justeres til 10% ved 4 - mannslag, 15% ved 3 - mannslag og 25 % ved 2 - mannslag.

Det var god stemning blant spillerne, det hørtes gledeshyl og masse latter på banen. Det ble litt venting, spesielt i starten, men det må man regne med når så mange spillere er ute på banen.

Det var Turid, Torbjørn og Glenn, alle med etternavn Røksland og Knut Kvaal Pedersen som stakk av med seieren. De hadde en score på -17. På andre plass med -15 kom Magnus Bjørnstad, Thomas Elliot Selander, Ove Røyland og Daniel Bjørnstad.  De var ikke tilstede på festen, så ble ikke noe bilde av dem.

Mandal Hotell stilte med premier, gavekort på 1000 kr til hver av vinnerne og andreplassen fikk gavekort på 500 kr hver.

På kvelden var det fest på Mandal Hotell der vi hadde en to retters middag. Det var god stemning og det ble en hyggelig avslutning på årets sesong.

Tusen takk til turneringsansvarlige, Sverre Salvesen Skjørten og Kristoffer Bodin for vel gjennomført turnering. Må også takke Edmund Jaabæk som stiller opp grytidlig for å gjøre banen klar til oss spillere.

Resultatliste