Alf Skagestad Alf Skagestad

Klubb Bane Junior 23.04.2019

Nå starter organisert Juniortrening opp igjen

Gladmelding til alle unge golfere. Nå starter vi opp med treninger igjen fra uke 18.

Junioruniformen
Juniorgolf  (arkivfoto)
Juniorgolf (arkivfoto)
Junioruniformen Juniorgolf  (arkivfoto)

Hei alle unge golfere 😃🏌️‍♂️🏌️‍♀️⛳️

Nå starter vi opp treningene igjen ute på Mandal Golfklubb.

Tilbudet i år blir nesten som i fjor, der dagene er de samme (mandag og torsdag), men vi har desverre ingen hovedtrener i år. Treningene skal ledes av aktivitetsledere som består av Juniorkomiteen i klubben. På denne måten kan vi opprettholde et treningstilbud til de yngste i år også. Vi får noe hjelp av en pro i en naboklubb ved noen anledninger, så vi kan ivareta behovene til de mest etablerte juniorene. Vi evaluere dette fortløpende.

I år er vi så heldige å ha fått med oss et par sponsorer som gjerne ville støtte under vårt Juniorarbeid i klubben. Dette har blant annet resultert i at vi kan utstyre de unge golferne med flotte klubb-trøyer de kan golfe i. Disse deles ut fortløpende til de som følger oss på treningene. Tusen takk til Sørmegleren/Sparebank Sør og BRG som gjør dette mulig.

Vedlagt ser dere treningsplanen for 1. halvår.

Håper å se så mange som mulig i år også.

Skulle det være spørsmål om treningen, eller generelt om Knøtte- og Juniortrening er det bare å ta kontakt med undertegnede på 98424344.

For komiteen

-Alf

Skulle det være spørsmål om treningene eller om dette er noe for deres barn, er det bare å ringe .(Alf Skagestad; 98424344)

Vedlegg