Elisabeth Thomassen Elisabeth Thomassen

Damer 19.09.2017

Nest siste damedag for sesongen.

Værgudene var snille med oss, nesten ikke regn på runden.

Info før vi går ut.
Kristin og Chirawan.
Turid teller poeng
Is og kaffe på klubbhuset.
Førsteplassen gikk til Jorunn, Sissel og Wenche.
Andreplassen gikk til Karina, Liv Siri og Anne Rita.
Info før vi går ut. Kristin og Chirawan. Turid teller poeng Is og kaffe på klubbhuset. Førsteplassen gikk til Jorunn, Sissel og Wenche. Andreplassen gikk til Karina, Liv Siri og Anne Rita.

15 stk hadde meldt seg på til scramble denne tirsdagen. Det så mørkt ut på været hele dagen men da vi skulle slå ut stoppet det å regne. 5 flighter konkurrerte om å få flest poeng. De som gikk av med seieren var Wenche Rinden, Sissel Sporaland og Jorunn Frimanslund Pettersen med 24 poeng. På andre plass med 23 poeng kom Karina Kirkehei, Liv Siri Jølle Skårdal og Anne Rita Meberg

Etter runden samlet vi oss på klubbhuset til premieutdeling, kaffe og is. Vi hadde også valg av to nye medlemmer til damegruppa. Turid Røksland og Wenche Homestad Vetås går ut og inn kommer Britt Andersen og Paula Oikarainen Pedersen.

Neste tirsdag er siste gang for sesongen. Da er det lengste drive på hull 9 og i tillegg blir det nærmest tauet på hull 3. Vi avslutter med kake og kaffe på klubbhuset. Ingen påmelding bare å møte opp.