Turnering Norsk senior golf 10.09.2019

Norsk seniorgolf.

Norske seniorer leiar over Sverige

Leif frå Kårstø, yours truly, Peter frå Fjellbacka og Eiliv frå Kristiansund puster ut etter matchen. (foto k lavik)

Dei norske laget tok ei klar leiing første dag i landskampen mot Sverige. På ein nokså våt Gamle Fredrikstad har nordmennene sikra seg ti poengs forsprang etter fourball. Det inkluderer damer, herrer og klassen for 70 år pluss.

Personleg hadde eg gleda av å slå våre motstandarar 3-0. Vi vann altså front, back og totalt. Veldig kjekt!

Onsdag held kampen fram med singelmatchar. Då er det mange poeng å spele om, så alt er ope og spanande!

Kjartan.