Klubb Proshop 13.06.2020

Nytt Veien til Golf kurs (VTG) arrangeres søndag 21. juni.

Hele 22 deltakere var med på første kurset, så nå blir det nye muligheter til å lære seg å spille golf.

Leder for VTG kurs i golfklubben Trond Høiberget og hans medhjelpere ligger ikke på latsiden når det gjelder kursing.  Inspirert av siste kurset med 22 deltakere håper han på ny suksess.

På grunn av korona pandemien blir det et helt nytt system/opplegg på kursene i år.  De som melder seg på til kurset vil få en link hvor de må  besvare noen spørsmål for å få godkjent teoridelen. Ingen stryker, så dette er ikke noe farlig.

Så nå er det bare å melde på hele familien, venner og kjente.  Golf er virkelig en aktivitet som favner bredt.  Her er det ingen reservebenk.  Her blir alle med fra dag en.

Håper vi sees på kurset.

2086