Alf Skagestad Alf Skagestad

Klubb Bane Turnering 22.04.2019

Påske-scramble og basar avslutter påsken i MGK

I et aldeles nyyydelig vår-vær ble det arrangert påske-scramble og påfølgende basar

Mer enn 40 medlemmer var på basaren etter turneringen (foto: Alf S.)
Åre-salget gikk strykende med aktive selgere. (foto: Alf S.)
Basar-general Cecilie styrer trekningen med stødig hånd. (foto: Alf S.)
Glimt fra turneringen (foto per j)
Mer enn 40 medlemmer var på basaren etter turneringen (foto: Alf S.) Forventningsfulle medlemmer nyter kaffe og hjemmelaget pizza før basaren- Takk til Cecilie. (foto: Alf S.) Åre-salget gikk strykende med aktive selgere. (foto: Alf S.) Basar-general Cecilie styrer trekningen med stødig hånd. (foto: Alf S.) Glimt fra turneringen (foto per j) Glimt fra turneringen (foto per j) Glimt fra turneringen (foto per j) Glimt fra turneringen (foto per j) Glimt fra turneringen (foto per j) Glimt fra turneringen (foto per j) Glimt fra turneringen (foto per j) Glimt fra turneringen (foto per j) Glimt fra turneringen (foto per j) Glimt fra turneringen (foto per j)

51 vår-stemte golfere stilte opp i påske-scramble 2. påskedag på Mandal Golfklubb.

Stor stemning i den litt uhøytidelige turneringen som baserte seg på grupper med 2 spillere. Turneringen skulle avgjøres på totalt slag, og det skulle kåres en vinner (færrest slag), og så skulle det trekkes to grupper tilfeldig som også skulle premieres. Altså - litt basar allerede under selve turneringen også (...forkynte sjefen før utslag).

Vinneren var eneste gruppen som gikk under par - og der spilte Kjartan Lavik, Erlend Schou Fævelen (og litt Rune Svennevik). Hurra for dem :-) Så ble gruppene Hr. og Fru Røksland samt juniorne Bjørn Nøding Ekornrød og Adler Førsund trukket ut som de to andre (heldige) vinnere. Hurra for dem også.

Like etter turneringen startet basaren med basar-general Cecilie Førsund godt akkompangert av sin gemal Gunnar. En stor mengde med flotte premier ble delt ut til heldige vinnere balndt de noen og 40 som deltok på basaren. Noen vant mer enn andre, men alle var storfornøyd med dagen når basaren ebbet ut.

Alle inntekter fra dagen gikk i sin helhet til asfalt-prosjektet. Startavgift kunne man sette selv ut fra hva man ønsket å gi til prosjektet, og åresalget var prissatt og gikk i flere runder.

Totalt kom det inn 30.500 kroner denne flotte dagen. Mange takk til medlemmer som deltok denne dagen, og til dem som arrangerte båre turnering og basar.