Elisabeth Thomassen Elisabeth Thomassen

Turnering 19.06.2016

Pink cup

Årets pink cup gikk av stabelen på lørdag.

Årets vinnere Svennevik/Fævelen (alle foto per j)
Vinnerlaget Svennevik/Fævelen (foto E Jaabæk)
Årets vinnere Svennevik/Fævelen (alle foto per j) Vinnerlaget Svennevik/Fævelen (foto E Jaabæk)

Det var hele 56 spillere som møtte til årets Pink cup. Dette er en schrambel turnering der alle inntekter går til Kreftforeningen.

Vi startet med en auksjon med noe variert interresse for å by. Men alt ble tilslutt solgt. Noen fikk mye for pengene mens andre betalte dyrt. Men det går jo til en god sak så hva gjør vel det.

Det var 14 flighter som satte kursen mot utslagstedene i et fantastisk flott sommervær. Litt skyet men godt og varmt.     Det var god stemning å høre ute på banen.

Vinnerlaget ble Rune Svennevik, Beate Schou Svennevik, Jonny Erling Fævelen og Sissel Schou Fævelen. På andre plass kom Sigmund Skårdal, Nils Henrik Ranudd, Kjartan Lavik og Arnold Oftenes.

Da spillingen var ferdig kunne vi kjøpe lapskaus fra Nøding og det var lotteri. Deltakerne hadde med gevinster og det var litt av et gevinstbord. Mange flotte premier.

Det kom tilsammen inn 28 630 kr. Det er et flott resultat. I fjor kom det inn hele 78 556 kr, men da ble det samlet inn 53 000 kr fra PGE med samarbeidspartnere. Så hvis vi trekker fra det på fjorårets resultat har spillerne bidratt med 3000 kr mer i år enn i fjor. Det må vi vel si oss fornøyd med ?

En vel gjennomført turnering med Edmund Jaabæk som turneringsleder og noen fra damegruppa som ansvarlige for lotteri og salg av mat. TUSEN TAKK FOR EN STRÅLENDE JOBB.

resultatliste