Alf Skagestad Alf Skagestad

Junior 17.10.2015

Sesongavslutning med turnering for Junior og Knøtter

I et aldeles fantastisk høstvær avsluttet vi Knøtte- og Juniorsesongen 2015 med 9-hulls scramble.

Foto: Trond Kristiansen
Foto: Alf Skagestad
Foto: Trond Kristiansen
Foto: Alf Skagestad
Foto: Trond Kristiansen Foto: Trond Kristiansen Foto: Trond Kristiansen Foto: Trond Kristiansen Foto: Alf Skagestad Foto: Trond Kristiansen Foto: Alf Skagestad Foto: Alf Skagestad

13 spente unge golfspillere stilte opp på Klubbhuset på lørdag for å delta i avslutningsturneringen som markerte avlutningen på 2015-sesongen. Det skulle konkureres i scramble med mixed lag av Knøtter og Juniorer.

4 flighter gikk ut i den fantastiske høstsolen, og de var gjennom 9 hull på bare et par timer. Mye bra golf der ute, og de var storveis fornøyd når de kom inn til klubbhuset. Inne i klubbhuset ventet Jarle klar med kjøkkenet fullt av pizza til de unge, og konkuransen var fort i gang igjen med kameratslig kappspising.

Da pizzaen var fortært stod Jarle for premieuttdeling der alle deltakere fikk seg en (nøye promotert) caps med MGK-logo, pegger og ei pakke med (verdens aller beste) baller. Dagen ble deretter rundet av med pepperkaker og is før slitne og mette unge golfere takket for sesongen og forsvant ut i den lave høstsola...

Takk for en flott sesong der vi har hatt utrolig mange unge golfere på treningene. Håper at dette fortsetter i 2016, og at vi om mulig får enda flere til å delta på treningene våre. Fortsett gjerne med golf sammen med de unge på banen så lenge den er åpen, så sees vi plutselig igjen til våren iallefall.