Proshop 08.10.2020

Sesongen startet for golfsimulatoren.

Klubbens golfsimulator er plassert i klubbhuset på Valle Gård. Den er åpen fra klokka 08.00 til 23.00 hver dag.

Bestille tid

Det bestilles tid i golfbox.  Velg Mandal GK og deretter fasilitet og velg simulator.  Da kommer det opp ledige tider.  Bestilles på vanlig måte.

Adgang til klubbhuset

Alle som har gobex kort har adgang til klubbhuset.   Det er en kortleser ved døra. De som ikke har kort kan ringe telefon   938 35 540 for å få en 4 siffer kode.

I underetasjen på klubbhuset (under hovedinngangen) ved døra befinner det seg en nøkkelboks med kode.  Den oppgitte koden brukes og ta nøkkelen for å låse opp hoveddøra.  NB  husk å legge nøkkel tilbake når en er ferdig.

Betaling.

Det koster 200 kroner pr. time for de som ikke har forhåndsbetalt. Pris for forhåndsbetalt er 150 kroner timen.  Innbetaling 5000 kroner og få 33 runder. På hverdager koster det kr. 150 før klokka 15.00 for alle. Klubben har egen VIPPS.  Åpne Vipps og gå til betal.  Søk opp Mandal Golfklubb.  Da kommer det opp 4 hovedmenyer.  Velg Golf Simulator og sett inn antall timer.

Kiosk

Det finnes selvbetjent kiosk.  For betaling her velg  Kiosk i hovedmenyen.  Da kommer menyen opp.

For øvrige spørsmål se oppslag ved simulatoren.