Elisabeth Thomassen Elisabeth Thomassen

Damer 25.09.2018

Siste damedag for i år.

Det var schrambleturnering denne siste gangen.

Vinnerlaget, Elisabeth, Reidun, Anne Liv og Anne Rita
Hull 7
Hull 8
Sosialt etter runden
Britt informere litt om neste år.
Elisabeth og Siri takket  for seg og fikk blomster
Elisabeth og Siri takket for seg og fikk blomster
Vinnerlaget, Elisabeth, Reidun, Anne Liv og Anne Rita Hull 7 Hull 8 Sosialt etter runden Britt informere litt om neste år. Elisabeth og Siri takket  for seg og fikk blomster

12 stk møtte opp for å spille schrambleturnering.  Det var 3 flighter med 4 i hver og alle måtte ha et utslag hver. Det ble en veldig jevn turnering. De forskjellige flighter fikk 7,8 og 9 tildelte slag på 9 hull. Resultatet ble 21, 22, og 22 poeng, stort jevnere kunne det vel ikke bli. Det var Anne Liv Byberg, Anne Rita Meberg, Reidun Brådland Ramfjord og Elisabeth Thomassen som stakk av med seieren. Britt R Andersen, Laila Markussen, Liv Siri Jølle Skårdal og Kristin Bentsen på andre og på tredje var det Wenche Rinden, Siri Fyllingen Johnsen, Liv Dolva Grimnes og Tunne Jansen.

Etter runden var det premieutdeling og vi fikk kaffe og kake som Reidun og Liv Siri stilte opp med.

Siri og Elisabeth takket for seg i komitéen og fikk overrakt blomster. Wenche R. og Sissel  blir nye komitémedlemmer mens Britt og Paula fortsetter et år til.

Selv om damedagene er over håper vi det blir mange fine golfrunder utover høsten. Vi sees på banen.

1902