Turnering 16.07.2016

Sommer Scramble.

Vi inviterer alle medlemmer og deres venner til sommer scramble torsdag 21. juli kl. 16.00. Dette skal være en sosial turnering med 4 personer på hvert lag. Etter turneringen bli det servert lapskaus fra Nøding Delikatesse.

Akrivbilde fra hull 4 og 3 (foto per j)

Det bli også lotteri av vin og annet. Vi oppfordrer dere som har anledning til det å ta med en ting til utloddingen.

Prisen for turneringen er kr. 150.- pr. person inklusiv mat.

Påmelding til turneringen kan gjøres på Golfbox eller på oppslag i klubbhus, SMS til Rune 95205272 eller Steinar 91107549  innen onsdag kl. 18.00. Meld dere på alene eller som lag, de som ikke har lag, setter vi sammen.

Det er gratis Greenfee for dem som ikke har spillerett.

Regler for turneringen blir litt annerledes enn  vanlig. Alle med hcp 36 og over kan velge å starte fra alle utslagene, mens de under 36 kan velge mellom de tre lengste utslagene.

Det blir også andre justeringer av reglene, disse vil bli opplyst før turneringen.

De som ønsker det kan sitte ut over kvelden for å skryte og lyge.

Vel møtt alle, dette kan bli veldig sosialt.

NB. Ta med kontanter!!!!

Mvh.