Elisabeth Thomassen Elisabeth Thomassen

Damer 14.08.2018

Tirsdagens damedag

13 stk spilte lagturnering.

Vinnerlaget besto av Anne Rita Meberg, Liv Siri J Skårdal og Britt R Andersen
Info før utslag
En nydelig kveld på banen. Her på hull 6
Vinnerlaget besto av Anne Rita Meberg, Liv Siri J Skårdal og Britt R Andersen Info før utslag En nydelig kveld på banen. Her på hull 6

Sola skinner alltid når damene spiller, så også i dag. Denne gangen var det beste score i flighten, pr hull som ble notert. Vi var tre stk i hver flight og en med fire.

Det beste laget var Anne Rita Meberg, Britt. R Andersen og Liv Siri J. Skårdal. De hadde 23 poeng. Nr to, også med 23 poeng var Siri. F. Johnsen, Liv D Grimnes, Randi Lisa Kåsa og Elisabeth Thomassen. Dette var et annerledes og gøy lagspill.

Britt R Andersen kom nærmest pinnen på hull 2.

Neste gang får vi besøk av Kristiansand/Bjaavann. Da blir det lapskaus og is etterpå.

HUSK Å MELDE DEG PÅ I GOLFBOX

Minner også om Damer i sør på lørdag på Bjaavann. Kjempegøy hvis flere  blir med. Vi er nå 6 stk fra Mandal.  Meld deg på i golfbox under turnering på Bjaavann.