Turnering 20.09.2021

Turid Røksland matchplay-meister

Turid er årets klubbmeister i matchplay. I finalen mandag avgjorde Turid på hol 17 i møte med Svein Arne Bårdsen.

Turid Røksland kan strekke armane i veret etter ein spanane match og siger over Svein Arne Bårdsen. (foto k lavik) Turid Røksland og Svein Arne Bårdsen slappar av etter endt dyst og finalesiger til Turid. (foto k lavik)

Etter ni hol låg dei to finalistane likt. Så rykka Turid kraftig og var fire opp med fire hol igjen å spele. Svein Arne sette inn ein sterk spurt og vann to hol på rad. Men på hol 17 blei det deling og dermed siger i matchen for vår eminente damestjerne.

Turid slo Oddbjørn Breland i semifinalen, medan Svein Arne nedkjempa Eirik Aanensen for å kome til finalen.