Bane 16.04.2016

Vellykket vårdugnad i Golf Klubben.

Lørdag var det ca 60 medlemmer i sving med å rydde og gjøre området rundt klubbhuset i stand før sesongen starter.

Leder av bane og dugnadskomiteen Rune Vetås var i godt humør lørdag formiddag.  Han stod i bresjen for dagens dugnad som ble en suksess.  I år var det  ikke selve banen som stod i fokus.  Derimot området rundt klubbhuset.

Her ble det ryddet i bed, trær og busker ble tynnet.  Det brandt godt i to store bål på den gamle rangen. Selve klubbhuset ble vasket før maling senere i vår.  Rusk og rask som har ligget rundt verksted og klubhus ble samlet sammen og kjørt bort. På den nye rangen ble det jobbet med ny drenering samt at feiekosten ble flittig benytttet.

Klokken tolv var det klart for pølser og hamburgere.  Videre kaffe og kaker, noe som virkelig falt i smak hos alle.  Det var dekket på oversiden av klubbhuset. Alt i alt ble det lagt ned over 300  timer dugnad.

Vel gjennomført alle sammen.