Klubb Proshop 07.06.2020

Vellykket Veien til Golf kurs (VTG) ble gjennomført søndag.

Hele 22 nye golfere møtte opp.

Leder av VTG  TC Høiberget ( foto r svennevik)
Leder av VTG TC Høiberget ( foto r svennevik)
Glimt fra kurset (foto r svennevik)

Søndag var det første VTG kurset for året arrangert.  Og det ble en meget vellykket dag.  Det møtte opp 22 nye golfere fra Mandal, Vigeland og Søgne.

Leder av VTG komiteen TC Høiberget smilte fra øre til øre.  Og han var ikke alene om det.  Det var en meget god stemning hele dagen.  Gruppen ble delt opp i grupper, og ble tatt med på puttingreen, driving range og nærspillområde.  Gode hjelpere her Rune Svennevik og Gunnar Førsund.

På slutten av dagen ble det en tur på banen.

Vi oppfordrer alle medlemmer å ta godt imot de nye golferne.  Husk at vi alle har vært nybegynnere.

Golf skal være gøy.