Alf Skagestad Alf Skagestad

Klubb 24.05.2018

VTG - Nytt kurs for nybegynnere. Har du lyst til å prøve? Nå er muligheten her!

Klubben arrangerer Veien Til Golf kurs (VTG) helgen 2. og 3. juni.

Fra et tidligere VTG. Simen gir instruksjoner.
VTG-deltakere i det grønne element.
Glimt fra årets første VTG kurs
Fra et tidligere VTG. Simen gir instruksjoner. VTG-deltakere i det grønne element. Glimt fra årets første VTG kurs

Leder i VTG komiteen Jostein Sneve ønsker velkommen til årets andre VTG kurs neste helg. Vi kjører samme opplegg som sist. Kursene starter begge dager klokka 10 og varer til klokka 16. Kursleder er Simen Steinstad Jørgensen.

På kurset vil en gjennomgå golf regler og hvordan oppføre seg på banen. Videre vil det bli øvd på de forskjellige slagene. Det blir tid på driving range, på putting green og en lærer de forskjellige nærspill teknikker. På søndag ettermiddag blir det en tur på banen. Det inngår også en lett lunch begge dager. Ved endt kurs har en tillatelse til å spille golf på alle landets baner.

Kurset koster kr 1000 for voksne og 500 kroner for barn. Ved tegning av medlemskap med spillerett får du tilbake kursavgiften.

Det er ikke nødvendig å ha golfutstyr, da klubben har flere sett til utlån.

Sneve oppfordrer alle til virkelig å prøve denne fine sporten. Da får en foruten god mosjon treffe mange hyggelige golfere på banen. Golf er for alle, fra knøtter på 5 år til godt voksne.

For påmelding/spørsmål kan dere ringe tlf. 480 70 242 eller kontakt@mandalgk.no.