31.07.2023

Følgende dato blir det VTG kurs.

Fra tidligere VTG (foto per j)

Info om kurset:

Kursene varer fra klokka 10.00 - 16.00

Dato for kurs:   Lørdag 12 August, Søndag 3 september

Deltakerene får et 6 timers kurs der de får innføring i golfregler, trening på nærspill, putting og lengre slag på driving rangen.

Kurset avsluttes med en runde på banens fire første hull.  Deltakerne må gå gjennom et lite kurs på nettet.

Klubben har utstyr til utlån under kurset.  Du kan gjerne bruke eget utstyr om du har.

Store deler av kurset avholdes utendørs, gode joggesko eller golfsko anbefales.  Bekledning lett fritidsantrekk.

Det blir under kurset servert en matbit med drikke.

Max 20 deltakere pr. kurs.

Blir det mange påmeldinger blir det satt opp ekstra kurs.

Påmelding til kontakt@mandalgk.no.

Dere vil så få bekreftelse at dere er påmeldt til kurs.  Kurset skal betales ved frammøte.  Betales med Vipps eller kontant.

Pris på kurset er kr. 1000 for voksen og 500 for ungdom 13-19 år.  Knøtter under 12 år gratis, men må ha følge av en voksen.  Dersom en blir medlem i klubben med full spillerett er kurset gratis.