Elisabeth Thomassen Elisabeth Thomassen

Damer 28.08.2021

Damenes høsttur

I år gikk turen til Sola Strandhotell, med spill I Egersund, Sola Forus og Stavanger.

Flotte damer på tur.
Utslag 1 i Egersund
Mirjam chipper rett i koppen fra 40 meter.
Noen tok et bad på Solastrand
Vi koser oss i sola
Middag på fredagskvelden
Utslag på Sola, Forus
Byvandring
Middag lørdag kveld.
Vinnerlaget av scramble. Siri, Anne Rita, Laila og Britt.
Hull 1 på Stavanger golfklubb
Flott bane og fine damer.
Middag på Sola før hjemreise.
Vinnere i klasse 1. Paula, Elisabeth og Britt.
Vinnere i klasse 2, Reidun,  Anne Beth og Liv.
Vinnere i klasse 2, Reidun, Anne Beth og Liv.
Flotte damer på tur. Utslag 1 i Egersund Mirjam chipper rett i koppen fra 40 meter. Noen tok et bad på Solastrand Vi koser oss i sola Middag på fredagskvelden Utslag på Sola, Forus Byvandring Middag lørdag kveld. Vinnerlaget av scramble. Siri, Anne Rita, Laila og Britt. Hull 1 på Stavanger golfklubb Flott bane og fine damer. Middag på Sola før hjemreise. Vinnere i klasse 1. Paula, Elisabeth og Britt. Vinnere i klasse 2, Reidun,  Anne Beth og Liv.

16 damer møttes på Maurholen golfbane i Egersund. Der spilte vi 9 hull stableford. Etter runden gikk turen videre til Sola Strandhotell. Vi hadde et nydelig vær så vi satt ute og koste oss med noe godt i glasset. Noen var også nede på stranden og badet. Om kvelden var det tre retters middag på hotellet.

På lørdagen spilte vi scramble på Sola golfbane,  Forus. Etter runden var det tilbake til hotellet for å gjøre oss klare for byvandring I Stavanger.

Vi hadde egen guide og han tok oss med rundt i Stavanger i 1,5 time og fortalte noe av Stavangers historie.

Etterpå var det en treretters middag på en av byens restauranter og så var det tilbake til hotellet for dagens premieutdeling. Vinnerlaget av scrambleturneringen bestod av Anne Rita Meberg, Siri Fyllingen Johnsen, Laila Markussen og Britt R. Andersen. Alle har med to premier så alle får. Vinnerne er så heldige å få velge først.

Etter frokost på søndag bar det avsted til Stavanger golfbane. Der spilte vi stableford.

Poengsum fra fredag og søndag ble lagt sammen og vinner i klasse 1 ble Paula O. Pedersen, Elisabeth Thomassen på andreplass og Britt R. Andersen på tredje. I klasse 2 var det Reidun B. Ramfjord som stakk av med seieren. Nummer to ble Anne Beth Torkildsen og nummer tre ble Liv D. Grimnes.

Været har vært fantastisk,  sol fra blå himmel, ingen vind. Vi har spist masse god mat og stemningen har vært på topp.

Tusen, tusen takk for turen. Komiteen har gjort en strålende jobb, vi har kost oss masse.