Kristoffer Bodin Kristoffer Bodin

Turnering 02.05.2022

Kiwi Onsdagsturnering 2022

Kiwi Onsdagsturneringen trenger ingen introduksjon. Etter rekordhøye deltakertall i 2021 går vi inn i 2022 med forventninger om enda bedre oppslutning i år.

Klubbmester Simen Jørgensen med en tydelig beskjed!

Det er begrenset hva turneringskomiteen kan gjøre for å få enda flere til å delta, derfor henvender vi oss til klubbens medlemmer som deltar jevnlig på onsdagsturneringen med en utfordring.

For hver onsdag dere spiller - inviter en person som ikke er like aktiv i turneringsspillet eller som har tatt en for lang kunstpause fra spillet.  Det å motta en personlig invitasjon til å være med kan bidra til å ufarliggjøre deltakelsen eller tenne gnisten på ny!

MERK: Vi fortsetter med å tillate spill utenfor fellesstarten kl 18.00. Om du spiller før eller etter dette tidspunktet - send scorekort til kontakt@mandalgk.no

Nå "toppe me heile driden" i 2022!

Meld deg på her: Trykk på denne linken for påmelding