Kristoffer Bodin Kristoffer Bodin

Turnering 31.05.2022

SPAREBANKEN SØR & SØRMEGLERENS PINSEGOLF

Lagspill, god stemning og strålende sol!

Golfvenner, da er katta ut av sekken! Sparebanken Sør og Sørmegleren åpner hvelvet og drar igang deres egen lagspillturnering på Valle. Det garanteres god stemning, solide premier og et forhåndsmeldt SMEIGEVÆR!

Sparebanken Sør og Sørmegleren stiller selv med et heltent lag som ønsker å slå fra seg på golfbanen. De setter også opp en stand hvor den gode prat kan tas om dagens finansielle situasjon, det brennhete boligmarkedet eller rett og slett det nydelige været vi får.

Turneringen spilles som 18 hull scramble, lag satt sammen av 2-3-4 spillere hvor handicap justeres til 10% ved 4 mannslag, 15% ved 3 mannslag og 25% ved 2 mannslag. Sett sammen deres eget lag eller meld på individuelt, så fikser vi spillepartnere.

Buy-in/Turneringskontigent:

kr. 100,- pr spiller (kr. 50,- for juniorer).

Medlemmer uten spillerett og medlemmer fra andre klubber:

+ kr. 200,- i greenfee.

Alle spiller i samme klasse. Det blir flotte premier til de beste lagene, samt nærmest pinnen på hull 1 og longest drive på hull 6.

MELD OPP!!

//Turneringskomiteen