Gobex

Mandal Golfklubbs hjemmeside er laget av Gobex. Gobex har siden 2004 levert løsninger til golfklubber, der vår elektroniske score-føring med bruk av smartkort årlig sørger for å ta hånd om rundt 80 000 scorekort.

Vår kompetanse strekker seg fra selvbetjente kiosker og egenutviklet elektronikk, via smartkort, RFID og sikkerhet, til programvare som websider og applikasjoner. Vi bruker også aktivt vårt nettverk innenfor domener der andre kan gjøre en bra jobb, som f.eks. design av websider og markedsmatriell forøvrig. Spesielt har vi godt kvalifiserte personer i Bosnia/Sarajevo, der prisnivået også er mye lavere enn i Norge - noe som selvfølgelig kommer våre kunder til gode!

Websiden du nå er inne på er designet av Vladimir Lepusina fra Sarajevo. Designet følger de nyeste standarder for websider og responsivt design. Koden, modellene og "motoren" som ligger bak er utviklet av oss i Gobex, og bruker de siste teknologier fra Microsoft (opprinnelig .Net 4.5 med MVC5, Webapi2 og Entity Framework 6). Den teknologiske utviklingen går svært raskt og våre avtaler med kunder omfatter gjerne en regelmessig oppdatering, som f.eks. sørger for at websider vises bra på de nyeste mobilskjermer.

Vi setter pris på tilbakemeldinger, ris & ros! Ser du noe på disse websidene som faller i smak eller ikke, send gjerne en mail til info@gobex.no eller ring Pål Berg på 91559527. Ta også en kikk på våre hjemmesider.