Elisabeth Thomassen Elisabeth Thomassen

Turnering 04.02.2024

Årets andre turnering for seniorer ble holdt søndag 4. februar.

Sigmund Skårdal og Raymond Tørresen stakk også denne gangen av med seieren.

Sigmund vant, Raymond var ikke tilstede da bildet ble tatt
Ivar Gulli
Aud Tove Egeli
Arnt Kallhovd
Chris Maskill
Det finregnes
Nr 2 ble Arnar Egeland og Tor Sverre Bentsen
Sigmund vant, Raymond var ikke tilstede da bildet ble tatt Ivar Gulli Aud Tove Egeli Arnt Kallhovd Chris Maskill Det finregnes Nr 2 ble Arnar Egeland og Tor Sverre Bentsen Kjartan Lavik og TC kom på delt tredjeplass. De andre var ikke tilstede da bildet ble tatt.

24 spillere/12 lag møttes til turnering for seniorer. Det skulle spilles foursome nettoslag. Det var lag med to spillere som slo annethvert slag.  Netto slag er  antall slag minus tildelte slag. Det ble spilt 27 hull, 9×3.

Vinnerlaget ble Sigmund Skårdal og Raymond Tørresen med 100 slag. Like bak  kom Tor Sverre Bentsen og Arnar Egeland med 101 slag, og på delt tredjeplass kom Tollman Nilsen og Tom Petter Olsen, Kjartan Lavik og TC Høyberget begge lag med 104 slag. Veldig jevnt altså.

Dette var turnering nr 2 i år, for seniorer. I januar var det match play, februar var foursome og i begynnelsen av mars blir det singel turnering.

En veldig hyggelig dag og jeg tror jeg har alle med meg når jeg retter en stor takk til Kjartan Lavik som drar dette i gang.