Bane 06.04.2016

Årets vårdugnad i golfklubben blir lørdag 16. april kl. 09.00

Bane og dugnadskomiteen håper på godt frammøte, og ber de som kan møte gi beskjed på forhånd til Rune Vetås på telefon 915 16 383. Dette for å kunne fordele jobbene effektivt.

Arkivbilde klubbhuset (foto per J)
Leder av banekomiteen Rune Vetås (foto Per J)
Arkivbilde klubbhuset (foto per J) Leder av banekomiteen Rune Vetås (foto Per J)

På lørdag 16. blir det ikke vanlig dugnad på banen som tidligere år.  Årets dugnad er rettet mot området rundt klubbhuset og verkstedet.

Det skal ryddes rundt verkstedet, rakes og kastes.  Gårdsplassen feies og gjøres klar til ny oppmerking av parkeringsplassene.  Beddene rundt klubbhuset ryddes og shines opp. Klubbhuset skal vaskes og gjøres klart til maling.  Så det er mange oppgaver som skal gjøres.

Ta gjerne med noe verktøy/redskap, selv om klubben disponerer en del utstyr.  Det vil bli tent opp grill og servert pølser og kaffe ut over dagen.  Så alle medlemmer, møt opp denne lørdagen.

Banen vil være åpen for greenfeespillere hele dagen.