Elisabeth Thomassen Elisabeth Thomassen

Damer 08.09.2023

Damenes høsttur

I år gikk turen til Horten, 8-10 september.

Årets gruppebilde
Vinnerne på Sandefjord golfbane, Tove og Britt.
En lystig gjeng , fredag kveld.
Golf i Sahara, sand overalt.
Klar for scramble på Borre.
Randi foran det berømte huset på banen.
Vinnerne, Jorunn, Tove og Anne Brit.
Nr 2, Liv,Elisabeth og Anne Liv.
Nr 3 Sissel, Kari og Paula.
Nr 4, Mona, Anne  og Siri.
Nr 4, Mona, Anne og Siri.
Nr 5, Britt,  Laila og Randi.
Nr 5, Britt, Laila og Randi.
Hull 19.
Årets gruppebilde Vinnerne på Sandefjord golfbane, Tove og Britt. En lystig gjeng , fredag kveld. Golf i Sahara, sand overalt. Klar for scramble på Borre. Randi foran det berømte huset på banen. Vinnerne, Jorunn, Tove og Anne Brit. Nr 2, Liv,Elisabeth og Anne Liv. Nr 3 Sissel, Kari og Paula. Nr 4, Mona, Anne  og Siri. Nr 5, Britt,  Laila og Randi. Hull 19.

15 damer reiste på tur,  og nesten alle valgte å spille Sandefjord på vei bort. Der hadde Anne Heimdal ordnet en liten konkurranse,  nærmest pinnen og nærmest pinnen på andre slag og lengste drive + beste score.  Aud Tove Egeli vant begge nærmest pinnen og Britt R. Andersen vant lengste drive og beste score.  De fikk da to greenfee biletter hver på Sandefjord golfklubb.

Etter runden kjørte vi til Horten der vi bodde på Thon Hotel.  Vi fikk servert tre retters middag, fantastisk god mat. Ble en tidlig kveld da vi skulle slå ut tidlig neste morgen.

På lørdagen spilte vi Nøtterøy,  da var det singel turnering,  stableford. Fairwayene var blitt sandet, så vi følte at vi spilte I Sahara.  Dette ødela nok for noen, men Paula O. Pedersen taklet det og vant med 35 poeng. På andreplass kom Anne Heimdal med 33 poeng, og tredjeplass gikk til Siri Fyllingen Johnsen med 31 poeng.

Siri Fyllingen Johnsen kom nærmest pinnen.

Om kvelden ble det igjen servert en fantastisk tre retters middag.

Søndag var det klart for scramble turnering på Borre golfbane. Denne banen var i kjempefin stand og gøy å spille. Det var Jorunn F. Pettersen, Aud Tove Egeli og Anne Brit Medby som vant med 44 poeng, tett fulgt av Anne Liv Byberg,  Liv Dolva Grimnes og Elisabeth Thomassen på 43 poeng.

Etter runden hadde vi premieutdeling ved klubbhuset og kjørte deretter hjem.

Tusen takk for en fantastisk fin helg og en ekstra takk til turkomiteen, Paula O. Pedersen og Anne Beth Torkelsen.

På tirsdag er det siste gang med OM, så husk å melde dere på i golfbox. Det blir også færrest putter. De som ikke er med på OM kan bare møte opp.

OBS OBS, NY UTSLAGSTID. OPPMØTE KL 16.30 OG UTSLAG KL 17.00. GJELDER RESTEN AV SESONGEN.