Klubb Proshop 26.11.2019

Golf undervisning på simulator.

Vi har inngått en avtale med Golf Pro Pål-Rune Kristoffersen om å bruke golfsimulatoren i klubbhuset til undervisning

Det er avsatt timer søndag 8. desember.

Se under og ta kontakt med Pål-Rune for avtale.

Håper det er mange som benytter seg av dette.

Mvh.

Steinar Vatnedal

Bestill leksjon med PGA Pro Pål-Rune Kristoffersen

Søndag 8. desember kl 11-17 vil jeg gi golf leksjoner i klubbhuset til Mandal Golfklubb. Vinteren er en perfekt anledning til å fikse på svingen. Jeg legger til rette mht ditt nivå og hva du ønsker å bli bedre på. Etter leksjonen vil du vite hva som må trenes på for å bli en bedre spiller til våren!

Alle er velkommen til å bestille leksjoner. Nybegynnere, etablerte, elitespillere, gamle og unge! Juniorer kan være fra 1-4 personer samtidig.

25 min kr 300 (1 person)

55 min kr 500 (1-2 personer)

Sponsorer i Mandal Golfklubb kan også booke tid. Ta kontakt for å få ett skreddersydd opplegg!

Booking av leksjon: 90611680 eller send meg en melding på Facebook.

Her kan dere se på ca 100 tips jeg har lagt ut på Youtube: http://www.youtube.com/user/oliverkristoffersen

Jeg gleder meg til å undervise hos dere!

Mvh

Pål-Rune Kristoffersen